Kursy dla dzieci

Ścieżna rozwoju kursanta w LECTOR KIDS – sprawdź co z nami osiągniesz !

Wierzymy w potencjał naszych najmłodszych słuchaczy!

W LECTOR uczymy dzieci już od 3 roku życia

  • pracujemy w grupach od 6 do maksymalnie 8 osób
  • zajęcia odbywają się 2 razy w tygodniu i trwają po 45 minut (dla dzieci do 5 roku życia oraz 2 x tygodniowo po 60 minut dla dzieci od 6 roku życia)
  • część zajęć dzieci spędzają z lektorem na sali zabaw – dzięki czemu język angielski kojarzy im się ze wspaniałą zabawą, a to ma wpływ na ich kolejne etapy edukacji językowej
  • lektorzy to osoby pełne pasji do języka, ale również ciepłe, serdeczne i z podejściem do dzieci

Dziecko biorąc udział w pierwszym poziomie naszych kursów (3-5 lat):

  • kojarzy język angielski z czymś wesołym, pozytywnym, radosnym i pełnym zabawy – dzięki temu, jest pozytywnie nastawione do języka w dalszych etapach swojej edukacji językowej
  • poznaje nowe słówka, a potem wyrażenia w języku angielskim. Potrafi odpowiadać na podstawowe pytania zadane w języku angielskim
  • jest osłuchane z językiem, rozumie nauczyciela, który zwraca się do niego w języku angielskim (ale [lektor] również potrafi powiedzieć coś po polsku, przytulić i pocieszyć jeśli jest taka potrzeba)
  • w sposób naturalny przyswaja język angielski – w czasie zabaw i gier. Otrzymuje również swoje pierwsze książeczki, z których może korzystać również w domu razem z rodzicami
  • jest pewne siebie oraz posiada dużą wiedzę wkraczając w drugi poziom swojej edukacji w LECTOR

Dziecko biorąc udział w drugim poziomie naszych kursów (6-9 lat):

  • doskonale rozumie język angielski z zakresu realizowanego w czasie zajęć – pod względem zarówno słuchania jak i mówienia
  • potrafi czytać proste teksty i pisać w języku angielskim 
  • kończąc drugą klasę szkoły podstawowej jest gotowe do przejścia na trzeci poziom naszych kursów 
  • ma zbudowane solidne podstawy wiedzy językowej, dzięki czemu dalsze procesy edukacji są dla dziecka znacznie prostsze

Najczęściej zadawane pytania

Dlaczego tak mało szkół decyduje się na naukę dzieci w tak młodym wieku?

Ponieważ praca z dziećmi wymaga wielu umiejętności – zarówno językowych jak i pedagogicznych. Nasi lektorzy mają pełne kwalifikacje do nauczania takich maluszków.

Czym wyróżniają się zajęcia dla dzieci w wieku przedszkolnym?

Na pierwszym etapie króluje zabawa! To w trakcie zabawy, dzieci nieświadomie zdobywają nowe umiejętności językowe. Dlatego w naszej sali znajdziemy konstrukcję „małpi gaj” z basenem z piłeczkami i zjeżdżalniami, wspinaczki, komputery interaktywne, anglojęzyczne zabawki. Pragniemy, aby dzieci czuły się bezpieczne, radosne i szczęśliwe. W takich warunkach dzieci uczą się najszybciej i w najbardziej przyjemny sposób.

Z jakiego programu do nauczania dzieci korzysta LECTOR?

Od 2023 roku LECTOR współpracuje z ogólnopolskim programem FUNTOWN. Funtown to metoda, w której dołączamy do specjalnie stworzonego miasteczka, w którym dzieci poznają jego mieszkańców oraz ich śmieszne przygody. W czasie drogi zdobywają Funcoins, które na koniec roku mogą wymienić na realne prezenty. Dodatkowo, powtórzenia wykonywane są w formie gry planszowej oraz z udziałem Fuzzies – czyli najbardziej pluszowych maskotek miasta. Dzięki aplikacji Funtown, język angielski może towarzyszyć dzieciom i młodzieży również poza murami szkoły – w lubianej przez dzieci multimedialnej formie. 

Dlaczego uczymy dzieci już w wieku przedszkolnym?

Przedszkole to okres zabawy – dzieci nie piszą i nie czytają. Dzięki temu mamy szerokie pole do popisu ćwicząc umiejętności takie jak słuchanie, rozumienie, mówienie oraz ucząc się słówek i wyrażeń w języku obcym. Dzieci po przedszkolnych kursach znacznie lepiej radzą sobie na wyższych etapach nauczania. Dlaczego? Ponieważ mają już silnie zbudowaną bazę umiejętności językowych, które doskonalą. Gdy pojawia się temat zabawek – dziecko zna już ich nazwy i potrafi zbudować zdania z wykorzystaniem poznanych słówek. Teraz wystarczy tylko rozbudować wiedzę o umiejętność czytania i napisania wyrazów. Można też wtedy poszerzyć zakres tematyczny o nowe słówka z danego tematu. Co więcej, dziecko nauczone jest już systematyczności i znacznie szybciej przyswaja nową wiedzę. Jest też śmielsze, odważniejsze i pewniejsze siebie, ponieważ nie wszystko jest dla niego nowe.

A co z uczniami szkół podstawowych klas I-III?

Klasy I-III to etap, w czasie którego naszym celem jest przede wszystkim dobra zabawa i nabywanie nowych umiejętności. Pragniemy, aby dziecko chętnie uczestniczyło w zajęciach językowych. Pracujemy bardzo intensywnie, ponieważ dziecko nie ma jeszcze zbyt dużo nauki w szkole państwowej. Wprowadzamy naukę czytania i pisania, rozszerzając jednocześnie umiejętności takie jak słuchanie i mówienie. Dodatkowo, w klasach III wprowadzamy materiał w taki sposób, aby przygotować dziecko do ciężkiego etapu edukacji jakim jest klasa IV.